Indiferent de tipul de servicii curatenie bucuresti de care este nevoie la sediile companiilor, noi oferim ceea ce orice client poate dori. Toti tindem sa fim din ce in ce mai ocupati zi de zi si uneori nu mai dorim sa ne ocupam de problema curateniei acasa sau la birou. In astfel de momente e timpul sa apelati la serviciile noastre. Pentru a fi in deplina cunostinta de cauza, aveti nevoie de cateva detalii privitoare la ceea ce facem.

Solutiile pe care noi le-am elaborat pentru fiecare tip de client sunt cele mai bune. Ele se adapteaza in functie de suprafata curatata. Astfel, inainte de a apela la o firma de curatenie, ganditi-va la suprafata totala care are nevoie de interventia personalului specializat. In functie de acest parametru se poate negocia pretul cu compania pe care o alegeti.

Aveti mereu posibilitatea de a va informa in legatura cu produsele pe care le folosim. Pentru noi, siguranta si sanatatea clientilor sunt pe primul loc. Din acest motiv, utilizam in procesul de curatenie numai produse certificate si testate indelung de experti in domeniu. Unele dintre aceste produse sunt: detergent universal Sano Jet curatenie generala 2 litri, detergent obiecte sanitare Sano Bon Activ Lavanda 750 ml, dar si detergent anticalcar Sano Anti Kalk Rust Trigger 750 ml.

De ce sa alegi servicii de curatenie pentru compania ta

“Timpul inseamna bani” – aceasta zicala e folosita in special in lumea afacerilor. Daca detineti o companie si doriti sa va eficientizati activitatea, noi va oferim solutia optima. Puteti externaliza serviciul de curatenie si nu veti mai avea nevoie de personal special angajat in acest scop. Astfel, nu veti mai plati salarii, taxe, contributii la stat si veti evita cheltuielile suplimentare cu personalul de curatenie.

Noi putem avea grija ca totul sa fie curat in cladirea in care va desfasurati activitatea. Firma de curatenie aleasa trebuie sa aiba si un departament care sa preia eventualele sesizari. In plus, aveti grija sa semnati un contract de confidentialitate. Acest lucru este important atunci cand in birouri exista multe documente.

Reprezentantul firmei de curatenie alese trebuie sa va dea detalii concrete despre ceea ce va fi facut in spatiile destinate curateniei. El va asigura partea de comunicare cu angajatii aflati in subordine. Nu in ultimul rand, plata serviciilor de care beneficiati se face abia la sfarsit. Totul dupa ce analizati bine calitatea serviciului prestat de personalul de curatenie. Problemele ce pot aparea vor fi astfel rezolvate prompt de coordonatorul echipei.